Vascar, producător de mezeluri, conserve și pate, a anunțat începerea distribuției directe în București, prin retaileri independenți, potrivit unui anunț al companiei.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Produsele Vascar vor ajunge în peste 200 de magazine de proximitate, în primele patru luni ale anului 2016. „Până la finalul anului ne propunem să fim prezenți în aproximativ 500 de magazine reprezentative la nivelul Capitalei”, a declarat Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.
Printre acționarii principali ai companiei Vascar sunt Gabriela Ciuburciu (48,88%) și SIF II Moldova (21,45%), potrivit datelor de la Registrul Comerțului.
Potrivit estimărilor producătorului, Vascar a înregistrat la finalul anului 2015 o cotă de piață de 3% în categoria mezelurilor, 4% în categoria pateu și 6,4% în categoria de mâncare și carne la conservă.
Cu peste 30 de ani de experiență și o cifră de afaceri de 61,2 de milioane de lei în 2015, Vascar procesează și comercializează preparate din carne, pateuri, conserve din carne și mâncăruri la cutie sub mărcile Vascar și ”Moldova în Bucate”. Compania deține o fabrică de procesare și 20 de magazine proprii în regiunea Moldovei. La nivel național, produsele sunt distribuite în rețelele de hypermarketuri. Vascar produce de asemenea preparate “marcă proprie” pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image și Lidl.