Podcast-urile nu mai sunt de interes pentru Facebook, iar rețeaua socială va dezactiva mai întâi funcția de publicare, după care va elimina complet acest tip de conținut.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
La doar un an după ce își anunța intențiile, Facebook renunță, brusc, la podcast-uri. Vor dispărea din cadrul platformei inclusiv facilitățile de short-form audio și secțiunea dedicată conținutului audio.
Încă de săptămâna aceasta, Facebook va dezactiva funcția de publicare a podcast-urilor noi, conform unei informări trimise de companie partenerilor.
Apoi, din 3 iunie, vor fi eliminate complet podcast-urile adăugate până acum pe Facebook.
Compania deținută de Meta nu a oferit o explicație relevantă pentru această mutare, prin care să-și explice decizia și nici o nu va comunica direct utilizatorilor, ci își va lăsa partenerii să facă acest lucru.
Este surprinzător că Facebook decide să iasă (și să o facă atât de brusc) de pe o piață aflată în plin elan. Alte companii, precum Amazon și, mai ales, Spotify, investesc sume mari pentru în podcast-uri.