Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM) ia în calcul introducerea unei perioade de probă în contractele de servicii mobile cu executare succesivă care exclud furnizarea de echipamente, pentru a le facilita utilizatorilor schimbarea furnizorului și pentru a stimula cererea de servicii, a anunțat instituția.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Astfel, potrivit Strategiei ANCOM pentru comunicațiile digitale 2020, document aprobat joi de Consiliul instituției, autoritatea consideră că o perioadă de probă ar reprezenta un instrument demn de luat în calcul pentru reducerea barierelor la schimbarea furnizorului și stimularea cererii de servicii.
Pe piața locală activează Orange, Vodafone, Telekom Mobile Romania Communications și RCS&RDS, care gestionau la finele anului trecut 23,1 milioane de SIM-uri active.