Deși restricțiile impuse de pandemia de COVID-19 au limitat posibilitatea de deplasare în cazul a milioane de persoane de pe tot globul, thailandezii au găsit o modalitate de a se bucura din nou de experiența unei călătorii, servind o cafea la un local amenajat într-un avion dezafectat, informează AFP.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În orașul turistic Pattaya, ''pasagerii'' își ocupă locurile pe scaunele de la clasa întâi ale unui avion dezafectat, scrie Agerpres.
Cu biletele de călătorie în mâini, unii dintre aceștia optează chiar pentru o vizită în cabina piloților.
Într-o altă cafenea, situată la sediul companiei naționale Thai Airways din Bangkok, clienții par să fi dus dorul chiar și mâncării servite în avion. Aceștia savurează spaghete carbonara și friptură de vită în stil thailandez, servite pe platouri din plastic de membrii echipajului.