Justin Bieber a lansat linia vestimentară „Drew”, intitulată astfel după al doilea prenume al său, ce cuprinde haine de zi, scrie The Hollywood Reporter.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Cântărețul canadian a anunțat această lansare la începutul anului, prin scoaterea la vânzare a unor papuci pentru hoteluri, scrie News.ro.
„Drew” cuprinde tricouri, hanorace și pantaloni, toate purtând logo-ul smiley face ori fiind inscripționate cu numele colecției.
Prețurile obiectelor vestimentare variază între 48 și 148 de dolari, iar descrierea publicată pe site-ul companiei este: „Locul în care poți fi tu însuți. Blah blah blah. Poartă ca și când nu ți-ar păsa”.
Bieber a făcut din numele companiei lui marcă înregistrată în februarie 2018.