Monopoly, celebrul joc bazat pe cumpărarea și vânzarea de proprietăți, va avea o versiune feminină în care jucătorii vor deveni "doamna Monopoly", a cărei misiune este de a investi în afacerile unor antreprenoare, informează Hasbro, compania care produce acest joc, citată de EFE.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Jocul va fi lansat pe piață în versiune americană la jumătatea acestei luni și nu se va baza pe cumpărarea de proprietăți, ci pe invenții și inovații realizate de femei de-a lungul istoriei, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Asociația franceză Disciples Escoffier a deschis o școală de bucătari în România, coordonată de antreprenorul Ștefan Oprea. Investiție de 250.000 de euroPrintre aceste creații se numără de la wifi, sau lenjeria modernă și până la biscuiții cu ciocolată și încălzirea solară, notează Hasbro într-un comunicat. 'Ms. Monopoly onorează totul, de la descoperirile științifice și până la accesoriile moderne din zilele noastre, create de femei", notează comunicatul.
De asemenea, în loc de opțiunea de a construi case și hoteluri, noua versiune - care se numește "Ms. Monopoly" - va avea posibilitatea de a construi sedii de birouri.