Peste 84% dintre români asociază sărbătorile de sfârșit de an cu bradul și instalațiile de lumini, iar 78% ascultă muzică specifică acestei perioade.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
72% dintre români aleg să-și petreacă timpul liber cu cei dragi în perioada sărbătorilor, 15% își fac planuri pentru petreceri și activități de iarnă în acest interval de timp, iar 13% dintre respondenți preferă să se odihnească, arată datele unui studiu realizat de ELBI Electric & Lighting.
Românii din zona Bucovinei sunt cei mai atașați de sărbătorile de sfârșit de an, majoritatea spunând că cel mai important e timpul petrecut cu cei dragi (93%), datinile (85%) și instalațiile de lumini (78%).
În topul preferințelor în funcție de vârstă, persoanele de peste 65 de ani preferă să stea cu cei dragi (93%), să asculte muzică specifică perioadei de sărbători (100%) și bradul (94%). În schimb, tinerii cu vârste între 25 și 34 de ani, preferă activitățile de sărbători precum împodobirea bradului (94%), instalațiile de lumini (85%) și timpul petrecut cu cei dragi (72%).
Oamenii care trăiesc la orașe asociază sărbătorile de sfârșit de an cu bradul (93%) și timpul petrecut cu cei dragi (73%), iar cei din mediul rural preferă bradul și instalațiile de luminii în aceeași proporție (89%).