Parlamentul a decis sâmbătă, după votul de învestire a Guvernului Orban, ca în situații excepționale, constatate de către autoritățile abilitate, precum epidemiile, pandemiile, fenomenele naturale extreme, cutremure, actele de terorism, activitatea aleșilor, inclusiv votul, să fie desfășură prin mijloace electronice.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
”În situații excepționale, constatate de către autoritățile abilitate, precum epidemiile, pandemiile, fenomenele naturale extreme, cutremure, actele de terorism și alte situații care fac imposibilă prezența parlamentarilor la sediul Parlamentului, ședințele birourilor permanente ale Camerei Deputaților și Senatului, ale birourilor permanente reunite, ale Comitetului liderilor grupurilor parlamentare, ședințele comisiilor de specialitate ale Camerei Deputaților și Senatului precum și ședințele plenului Camerei Deputaților și ale plenului Senatului sau ale plenului Camerelor reunite se vor desfășura prin mijloace electronice printr-o procedură care va fi stabilită prin hotărâre a Birourilor permanente reunite ale Camerei Deputaților și Senatului”, arată hotărârea adoptată de Parlament.
CITEȘTE ȘI Ministrul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri: Mă documentez pentru măsuri în sprijinul mediului de afaceriRezultatele votului vor fi consemnate de către secretarii generali ai fiecărei Camere în parte și transmise de îndată parlamentarilor care au participat la vot, precum și mass-media.
Decizia declarării unei asemenea situații excepționale îi revine Biroului Permanent al fiecăreia dintre Camere, după consultarea Comitetului liderilor grupurilor parlamentare.