Serviciile financiare mobile cu succes pe alte piețe, cum ar fi Africa și Polonia, nu pot fi aduse în România printr-un simplu copy/paste, afirmă șeful Orange Money Romania, Haris Hanif. El a spus, într-o conferință de presă, că un produs financiar trebuie construit după cerințele utilizatorilor români.
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup
"“Pentru a avea succes pe piața din România ca instituție financiară, trebuie ai în vedere cerințele clienților români. Nu poți merge pe raționamentul că am lansat serviciu în Africa și, printr-un simplu copy/paste în România, el va funcționa și pe această piață. Românii sunt cei care decid ce vor. De asemenea, nu poți aduce un serviciu din Polonia pentru că a mers acolo și să dai copy paste în România și, gata, el va merge”, a afirmat Hanif.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Un fond american din San Francisco intră într-un business IT din Cluj-Napoca, care a dezvoltat o soluție de prevenire a pierderilor de dateGrupul de firme Telekom România a lansat, în toamna anului 2017, un parteneriat cu polonezii de la Alior pentru serviciul Telekom Banking. Oferta Telekom Banking include conturi și carduri, precum și platforma de schimb valutar online, precum și credite.