Companii precum Coca-Cola și Procter & Gamble vor de acum să crească prețurile, pentru a compensa urcarea costurilor la materiile prime și a-și proteja profiturile. Creșterile de preț survin unui an de majorare a cererii pentru o serie de articole, de la prosoape de hârtie până la borcane cu unt de arahide.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Vânzările de bunuri ambalate de consum au crescut cu 9,4%, până la 1,53 trilioane de dolari anul trecut. Economistul internațional șef al ING, James Knightley, prezice că prețurile de consum vor continua să crească pe termen scurt, cu aproape 4% până în luna mai, comparativ cu aceeași perioadă de acum un an.
CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transferIndicele prețurilor de consum, care urmărește cât plătesc consumatorii americani pentru un coș de bunuri, a crescut cu 2,6% în martie față de aceeași lună a anului anterior, relatează thebharatexpressnew.