În total, aproximativ 6.300 de candidați au aplicat pentru a fi soldați, în urma campaniei de recrutare lansată de Ministerul Apărării, în luna februarie, și prelungită cu o săptămână.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În perioada 14 februarie-1 martie, s-au înscris „aproximativ 5.000 de candidați”, a transmis MApN. Adică aproape cât numărul de „posturi de soldați și gradați profesioniști”, pe care Armata le-a scos la concurs – 5.093 de locuri, arată Libertatea.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Unilever renunță la afacerile cu înghețată și desființează 7.500 de posturi la nivel mondial. Compania are o fabrică de înghețată la Suceava, unde lucrează aproximativ 200 de oameni Pentru a ocupa aceste posturi, MApN a anunțat și care sunt pașii de selecție: se înscriu candidații, se face selecția, examinarea medicală și apoi urmează perioada de pregătire a dosarelor. Perioada de recrutare a fost prelungită apoi cu încă o săptămână. Iar „în perioada 1-8 martie numărul celor și-au depus dosarele a crescut cu peste 1.300”, mai transmite Armata.