Comisarul european pentru justiție, consumatori și egalitate de gen, Vera Jourova, a propus noi moduri de comparare a produselor alimentare în UE, liderii Grupului de la Vișegrad (Cehia, Ungaria, Polonia și Slovacia) salutând cu prudență propunerea și arătând că mai sunt multe de făcut la nivel european pentru a îndepărta temerile consumatorilor din regiune că alimentele pe care le consumă sunt diferite calitativ de cele vândute în magazinele din vestul Europei.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În același timp, însă, reprezentanții Europei Occidentale au sprijinit argumentele corporațiilor potrivit cărora unificarea obligatorie a produselor în UE ar încălca principiul pieței libere și al concurenței, au declarat, pentru Reuters, surse care au dorit să-și păstreze anonimatul, citate de Agerpres.
Unele companii, precum Bahlsen și Pepsi, au reacționat la critici schimbându-și produsele, astfel încât să aibă aceleași ingrediente în toată Europa. Însă compania germană Dr. Oetker a pus o etichetă pe care scrie "ediție specială" la pizza pe care o vinde în Europa de Est, care are cinci bucăți de mozzarella față de șapte în Austria.
Comisia Europeană a inițiat un dialog cu producătorii și cu asociațiile producătorilor de mărci, care s-au angajat să elaboreze pentru aceasta toamnă un cod de conduită.