Fiscul vrea să distribuie semne de carte și brelocuri pentru a reduce percepția negativă a populației privind corupția din instituție

Fiscul vrea să distribuie semne de carte și brelocuri pentru a reduce percepția negativă a populației privind corupția din instituție
scris 22 ian 2016

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) vrea să distribuie, în cadrul unei campanii publicitare care să indice măsurile luate împotriva corupției, semne de carte, căni, brelocuri, precum și să transmită prin presă mesaje sobre, interpretate la TV de actori, pentru a diminua percepția negativă a populației cu privire la nivelul corupției în rândul personalului instituției.

În acest sens, în prima parte a lunii martie, ANAF va organiza o licitație pentru achiziționarea de servicii de creație, producție și distribuție de materiale promoționale, de informare și de produse media (spoturi TV și radio), precum și spații media și de evaluare calitativă (sondaj) privind campania de conștientizare a corupției în cadrul instituției.

Estimat la aproape 640.000 lei, fără TVA, pentru o perioadă de 6 luni, contractul este finanțat cu fonduri externe nerambursabile, asigurate prin Mecanismul financiar norvegian 2009 – 2014 și este parte a proiectului “Creșterea integrității în cadrul ANAF prin cooperarea instituțională și consolidarea capacităților”.

Hidroelectrica ar putea înlocui BRD cu ING în postura de \ CITEȘTE ȘI Hidroelectrica ar putea înlocui BRD cu ING în postura de "furnizor de protecție" față de ANAF

Potrivit documentației licitației, viitorul câștigător al licitației va realiza, printre altele, un număr de 1.000 de pachete promoționale care vor conține, fiecare, o cană/termos, o baterie externă portabilă, un breloc, un suport de pahare și o pungă.

De asemenea, ANAF vrea să distribuie 25.000 de fluturași sub forma unui semn de carte.

Instituția mai solicită ca spotul TV pentru campania publicitară să fie reprezentativ, să reflecte ideea de corupție activă, dar și de corupție pasivă (darea și luarea de mită) și să se adreseze atât contribuabililor, cât și angajaților ANAF prin mesaje de combatere a acestui fenomen.

"Punerea în scenă a poveștii se va face de către actori (nu sunt acceptate variante desenate), păstrându-se un caracter sobru", se arată în caietul de sarcini al licitației.

ANAF pregătește și derularea unei campanii online prin difuzarea unui spot video pe mai multe pagini de internet.

"Nu vor fi acceptate site-uri care tratează subiecte axate pe știri de scandal și/sau al căror specific ar putea aduce un prejudiciu imaginii ANAF. Se acceptă numai postarea spotului pe homepage și asigurarea unui număr minim de 5 milioane de afișări", se precizează în documentație.

Ofertantul va propune site-uri web cu trafic ridicat top 10, conform SATI, și va nominaliza cel puțin 10 site-uri web cu profil economic și de știri.

ANAF mai are în derulare o licitație pentru cumpărarea unui sistem informatic cu ajutorul căruia să verifice accesul și operațiunile angajaților la bazele de date și la aplicațiile interne ale instituției.

Estimat la 2,1 milioane de lei, TVA inclusă, sistemul informatic este parte a proiectului denumit "Creșterea integrității în ANAF prin cooperare instituțională și consolidarea capacității", început în octombrie 2013.

Proiectul are o valoare totală de 2,37 milioane de euro, din care 2,02 milioane de euro finanțate de Norvegia și 0,35 milioane de euro acoperite de la bugetul de stat.

"Obiectivul proiectului îl reprezintă dezvoltarea cadrului instituțional și a procedurilor de prevenire și combatere a corupției și a încălcării eticii profesionale, precum și creșterea nivelului de integritate în cadrul ANAF", se arăta într-un comunicat al instituției din 31 octombrie 2014.

viewscnt
Afla mai multe despre
anaf
licitatie
coruptie
campanie