Circulația trenurilor se desfășoară cu întârzieri, duminică, pe raza regionalelor CFR Iași, Brașov și Craiova din cauza unor șine rupte în urma temperaturilor extreme. Pe două tronsoane din cadrul Regionalei Iași, Leșu Ilvei-Poiana Ilvei și Lunca Ilvei-Coșna, se menține restricția de viteză de 50 de kilometri pe oră.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a transmis, duminică dimineață, că traficul feroviar se desfășoară în continuare în condiții de iarnă pe întreaga rețea feroviară, fără a fi înregistrate probleme majore în circulație, informează News.ro.
”Menționăm faptul că temperaturile extreme înregistrate în cursul nopții, care în unele zone au fost de până la -13°C, au provocat pe raza mai multor Sucursale Regionale CF (Iași, Brașov și Craiova) defecțiuni ale liniei CF (șine rupte) pe diferite secțiuni, iar circulația feroviară s-a realizat/se realizează pe un singur fir, generând întârzieri ale trenurilor. Personalul CFR SA a intervenit și intervine operativ pentru remedierea acestor defecțiuni, astfel încât să se asigure continuitate în circulația trenurilor”, a arătat sursa citată.
De asemenea, pe raza SRCF Iași, pe distanța Leșu Ilvei-Poiana Ilvei și Lunca Ilvei-Coșna se menține restricția de viteză de 50 de kilometri pe oră.
Pe distanța Drăgănești – Fărcașele (SRCF Craiova) a fost ridicată restricția de viteză de 30 kilometri pe oră.
Potrivit sursei citate, întârzierile înregistrate în circulația trenurilor în această perioadă sunt cauzate de: restricțiile de viteză introduse în zonele afectate de condițiile meteo nefavorabile, defectările materialului rulant, imposibilitatea manevrării macazelor (din cauza gerului) sau defecțiuni ale liniilor CF (șine rupte).