În cele 27 de state membre ale Uniunii Europene erau în 2018 în învățământul primar 24,5 milioane de elevi și 1,8 milioane de învățători, o medie de 13,6 elevi la un cadru didactic, România având cel mai mare număr de elevi - 19,5 - care îi revin unui învățător, arată datele publicate miercuri de Oficiul European de Statistică (Eurostat).
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În general, elevii intră în programele pentru învățământul primar (clasificate ca ISCED treapta 1) când au între cinci și șapte ani. Aceste programe sunt menite să ofere elevilor deprinderi de bază de scris, citit și matematică, alături de cunoștințe elementare în alte discipline, cum ar fi istoria, geografia, științele naturii și științele sociale, artă și muzică, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Radio Europa Liberă revine în Ungaria, la peste 30 de ani de la căderea regimului comunist La nivelul UE, în învățământul primar numărul mediu de elevi la un învățător a scăzut de la 14,3 în 2017 la 13,6 in 2018, deși datele diferă în rândul stator membre ale Uniunii Europene.
În 2018, cel mai mare număr de elevi care îi revin unui învățător s-a înregistrat în România (19,5), Cehia și Franța (ambele cu 19,2), iar cel mai redus în Luxemburg (9), Grecia (9,2) și Polonia (9,6).