Computer Generated Solutions Romania (CGS), parte a grupului american CGS, a depus singura ofertă pentru furnizarea de servicii de call center către ENGIE Romania (fosta GDF SUEZ Energy Romania), contract estimat la 1,81 milioane de lei, fără TVA, pe o perioadă de 4 ani.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Contractul prevede furnizarea de informații telefonice către cei peste 1,5 milioane de clienții ai ENGIE Romania, promovarea și vânzarea de servicii către aceștia și corectarea și completarea bazei de date.
Cu peste 3.000 de angajați în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc și Galați., CGS România și-a început ativitatea în anul 2006 și furnizează servicii complete de tip call center în 18 limbi straine.
Anul trecut, afacerile companiei au crescut cu 38,1%, la 190,6 milioane de lei, iar profitul net cu 76,9%, la 49,8 milioane de lei.
Înființată în SUA, în 1984, CGS furnizeaza soluții tehnologice de afaceri, comerț electronic, consultanță, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicații software și servicii de training.
ENGIE România este principala filială grupului francez ENGIE pe piața românească, care mai deține Distrigaz Sud Rețele, Distrigaz Confort, Alizeu Eolian și Brăila Winds.
Cele cinci companii deservesc un portofoliu de 1,5 milioane de clienți, operează o rețea de 18.500 km, dețin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW și au aproximativ 3.650 de angajați.
Compania a raportat, în 2014, un profit net de peste 390 milioane de lei, la o cifră de afaceri de 4,5 miliarde de lei.