Retailerul german de încălțăminte Deichmann a vândut anul trecut, în România, circa 2,9 milioane de perechi de încălțăminte, cu o valoare de 328,5 milioane lei (74 milioane euro), în creștere cu 12% comparativ cu 2014. Rețeaua s-a extins în 2015 cu cinci magazine noi și a ajuns la 74 de unități la nivel național.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În 2014, compania a vândut 2,76 milioane de perechi de încălțăminte, cu o valoare de 293,3 milioane lei.
Compania va continua extinderea rețelei și în acest an, având planificate șapte magazine noi.
Deichmann a intrat pe piața românească în 2007 și a devenit lider de piață, devansând rețeaua Leonardo, care a intrat între timp în faliment. Retailerul are în România 612 angajați.
La nivel mondial, afacerile grupului german, înființat în 1913 și prezent în 23 de state europene și SUA, au crescut cu 8,3%, la 5,3 miliarde euro.