Retailerii francezi au cerut luni ajutorul Guvernului, după ce vânzările nu s-au redresat complet în urma celei de-a doua runde de restricții, ceea ce sugerează schimbarea obiceiurilor consumatorilor în urma măsurilor introduse pentru a stopa răspândirea pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Bloomberg.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În pofida majorării cheltuielilor datorită discount-urilor de Black Friday și a achizițiilor de final de an, mulți comercianți care vând îmbrăcăminte, încălțăminte, produse de înfrumusețare și parfumuri se confruntă în acest an cu scăderi ale veniturilor de peste 20%, a anunțat Consiliul Comerțului din Franța, care grupează aproximativ 30 de federații de afaceri, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Cel mai bun condei al redacției noastre ne-a părăsit. Dumnezeu să te odihnească, Liviu Iancu!"Mulți comercianți ar putea decide să tragă obloanele pentru totdeauna, pentru a evita pierderile masive, pe fondul situației economice dificile", a afirmat William Koeberle, președintele Consiliului Comerțului.
Dar vânzările online au crescut semnificativ, înregistrând un avans de 20% în săptămâna reducerilor de Black Friday, conform datelor Federației Comerțului Electronic Fevad.
Consiliul Comerțului a cerut Guvernului să-i ajute pe retaileri, și nu doar pe cei mai mici, avertizând că o serie de lanțuri de magazine își opresc activitatea. Executivul ar trebui să permită retailerilor să deschidă magazinele și duminicile, înaintea debutului sezonului de reduceri, în 20 ianuarie, apreciază Koeberle.