Compania americană Mars ia în calcul modifcarea identității vizuale a mărcii Uncle Ben’s, sub care comercializează orez și sosuri, în contextul în care și alte companii au anunțat schimbări legate de branduri și produse ce pot fi considerate rasiste.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Reprezentanții companiei au declarat că iau în calcul "toate posibilitățile" în ceea ce privește identitatea vizuală a brandului. Produsele Uncle Ben's sunt vândute și în România.
"Ca brand global, știm că avem responsabilitatea de a contribui la oprirea nedreptăților rasiale. Admitem că o modalitate de a face acest lucru este transformarea brandului Uncle Ben's, inclusiv a identității vizuale", a declarat o purtătoare de cuvânt a companiei, citată de Reuters.
Logo-ul Uncle Ben's înfățisează un bărbat de culoare, iar cuvântul "uncle" (unchi), la fel ca alți termeni similari precum "aunt" sau "mammy", este unul dintre apelativele atribuite sclavilor în trecut.
Anunțul Mars vine după ce PepsiCo a anunțat că renunță la brandul Aunt Jemima, argumentând că originile mărcii sunt "legate de stereotipuri rasiale". Produsele pentru mic dejun Aunt Jemima au o istorie de 131 de ani.