Radisson Hotel Group, una din cele mai mari companii hoteliere din lume, se pregătește să aducă în România mai multe branduri, respectiv Radisson Individuals (la acest moment cu circa 35 hoteluri în portofoliu), care permite hotelurilor independente să își păstreze stilul și identitatea, Radisson Collection (37 de hoteluri astăzi), Radisson Red (circa 30 de hoteluri astăzi), ambele cu servicii de lux, și clasicul Radisson (180 de hoteluri astăzi), relevă date analizate de Profit.ro.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
La acest moment, Radisson Hotel Group este prezent în România cu două mărci, Radisson Blu și Park Inn by Radisson, ambele în București, dar planul este să se extindă și în alte orașe, cu două noi hoteluri în 2022, la Brașov și Cluj-Napoca, și unul la Timișoara, în 2023.
CITEȘTE ȘI 4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restauranteRadisson deține 9 branduri hoteliere diferite și un portofoliu de peste 1.600 de hoteluri în 120 de țări. Portofoliul include brandurile Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson și Prizeotel.