Compania cu capital austriac Porr Construct, unul dintre cei mai mari constructori străini activi în România, a câștigat licitația pentru proiectarea și executarea lucrărilor de lărgirea la 4 benzi a drumului care leagă localitatea Bâldana de orașul Titu, ambele din județul Dâmbovița, cu o ofertă de 173,9 milioane de lei, fără TVA, de la un estimat de 210,6 milioane de lei, fără TVA. Contractul nu va fi însă executat pentru că procedura de atribuire a fost anulată săptămâna trecută de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), după ce a constatat că "abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau fac imposibilă încheierea contractului".
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Inițiată în iulie 2017, la procedura de atribuire au fost înscrise 7 oferte.
CITEȘTE ȘI Balanța externă a țării, tot mai precară. Deficitul comercial s-a adâncit cu aproape 2,5 miliarde euro. Datoria externă crește cu peste 7 miliarde euro“Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor de lărgire la 4 benzi a DN 7 între localitățile Bâldana și Titu, km 30+950 la km 52+350, în conformitate cu condițiile de contract FIDIC Galben”, se arăta în anunțul CNAIR.
Contractul ar fi trebuit să se deruleze o perioadă de 84 de luni, din care patru luni proiectare, 20 luni execuție și minimum 60 luni perioada de garanție a lucrărilor.
Sectorul de drum Bâldana-Titu este cuprins în Master Planul General de Transport și face parte dintr-un proiect mai complex de modernizare a infrastructurii rutiere, pe ruta București – Sinaia.
Sumele pentru modernizarea acestui segment de drum național urmau să fie asigurate din Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020.