Managerii companiilor de logistică din SUA se pregătesc pentru întârzieri în livrarea de mărfuri din China la începutul lunii ianuarie, ca urmare a anulării unor numeroase curse ale navelor transportatoare de mărfuri de către transportatorii oceanici, pe fondul declinului cererii, transmite CNBC.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Transportatorii au implementat o strategie activă de gestionare a capacității, anunțând mai multe curse libere și suspendând serviciile pentru a echilibra oferta cu cererea, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE DOCUMENT Ce pregătește Guvernul: Toate categoriile sociale care realizează venituri sau primesc prestații sociale să contribuie la plata contribuției de asigurări sociale de sănătate”Scăderea neîntreruptă a tarifelor de transport de containere din Asia, cauzată de o reducere a cererii, constrânge transportatorii oceanici să anuleze mai multe călătorii decât oricând, pe măsură ce utilizarea navelor atinge noi minime”, a declarat Joe Monaghan, CEO al Worldwide Logistics Group.
Comenzile de producție plasare din SUA în China au scăzut cu 40%, potrivit celor mai recente date oferite de CNBC Supply Chain Heat Map.
Ca urmare a scăderii comenzilor, Worldwide Logistics a spus CNBC că se așteaptă ca fabricile chineze să închidă cu două săptămâni mai devreme decât de obicei pentru Anul Nou Lunar Chinezesc. Ajunul Anului Nou Chinezesc cade pe 21 ianuarie anul viitor.
Cele șapte zile după sărbătoare sunt considerate sărbătoare națională.
”Mulți dintre producători vor opri activitățile la începutul lunii ianuarie pentru sărbătoare, care este mult mai devreme decât anul trecut”, a spus Monaghan.
Firma de cercetare a lanțului de aprovizionare Project44 spune că, după ce au atins niveluri record ale comerțului în timpul blocajelor din cauza pandemiei, volumul navelor TEU (unitate echivalentă cu douăzeci de picioare – 6 metri) din China către SUA a scăzut semnificativ de la sfârșitul verii 2022 – inclusiv o scădere de 21% din volumul total al containerelor navelor între august și noiembrie.