Companiile ar trebui să se concentreze atât pe responsabilitățile sociale cât și pe profituri, potrivit Business Roundtable, un grup format din directori generali de companii mari, între care se află șeful JPMorgan Chase, cea mai mare bancă din Statele Unite, cel al celei mai mari companii aeriene din lume, American Airlines, și liderul Amazon.com, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
O declarație referitoare la obiectivele companiilor a fost semnată de șefii a peste 180 de companii americane, fiind pentru prima oară când grupul cu o istorie de aproape 50 de ani afirmă că valoarea adusă acționarilor nu trebuie să fie principala lor prioritate. Declarația survine într-o perioadă în care companiile iau tot mai mult poziție în probleme din afara sferei corporative, din cauza presiunii activiștilor, amplificată de rețelele sociale, și a celei exercitate de proprii angajați, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Bundesbank avertizează că economia germană ar putea intra în recesiune în T3”Această nouă declarație reflectă mai bine modul în care companiile pot și ar trebui să opereze în prezent”, a declarat într-un comunicat directorul general al Johnson & Johnson, Alex Gorsky.
Declarația include cinci priorități, între care angamantele de a investi în angajați prin oferirea unor salarii corecte și beneficii importante, susținerea comunităților unde își desfășoară activitățile și afaceri etice cu furnizorii.