Cel mai mare producător auto din Rusia, Kamaz, trece printr-o criză a pieselor de schimb, scrie presa rusă. Camioanele erau echipate cu motoare din SUA, transmisii nemțești, iar alte componente le erau livrate de Bosch.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Din cauza sancțiunilor impuse Rusiei, există un deficit de piese de schimb străine, ceea ce face ca fabrica să fie nevoită să folosească componente rusești, scrie Hotnews.ro.
CITEȘTE ȘI 7 zile, 7 nopți și 7 experiențe de trăit în Malta, Insula Mierii„Mașinile din întreaga linie de modele K3 vor fi produse începând din martie cu sprijinul producătorilor ruși”, au spus oficialii companiei.