CFR SA a dat în exploatare un fir modernizat pe traseu feroviar nou-construit între Sighișoara și Daneș

CFR SA a dat în exploatare un fir modernizat pe traseu feroviar nou-construit între Sighișoara și Daneș
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 iul 2018

Compania care administrează rețeaua de căi ferate din România, CFR SA, a anunțat miercuri că circulația feroviară între Sighișoara și Daneș se va desfășura pe firul II modernizat al variantei de traseu nou-construită pe intervalul de stații Sighișoara – Ațel.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Tronsonul cuprinde patru poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, 2 tuneluri - Sighișoara și Daneș, 2 podețe și pasajul superior peste DN 13, scrie News.ro.

Lucrările vor permite atingerea vitezei maxime de circulație de 160 km/h pe o lungime mai mare, potrivit CFR SA.

Număr record de întârzieri ale zborurilor din România. TOP-ul este condus de Tarom, Ryanair și Blue Air CITEȘTE ȘI Număr record de întârzieri ale zborurilor din România. TOP-ul este condus de Tarom, Ryanair și Blue Air

”Lucrările de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare pe noua variantă de traseu dintre Sighișoara și Daneș, pe care au fost construite trei lucrări de artă importante - Podul în formă de Arc peste râul Târnava Mare, în lungime de 134,6 m, Tunelul Sighișoara, în lungime de 401 m și Tunelul Daneș, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989 - vor permite atingerea vitezei maxime de circulație de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighișoara – Ațel”, se arată în comunicat.

viewscnt
Afla mai multe despre
cfr sa