Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a anunțat că defecțiunile apărute sâmbătă la sistemul de plată a rovinietei și a taxei pentru podul de la Fetești au fost remediate în totalitate, după ce, inițial, fusese găsită o soluție temporară.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Problemele apărute sâmbătă la sistemul de plată a rovinietei și a taxei pentru podul de la Fetești au fost remediate în totalitate, iar acesta funcționează la parametrii optimi, suțin oficialii CNADNR, scrie News.ro.
”De asemenea și plata taxei de trecere la podurile Dunărene (peaj) se poate face prin utilizarea sistemului (inclusiv SMS)”, se arată în comunicatul citat.
Sistemul nu a mai funcționat, începând de sâmbătă, ora 3 dimineața, din cauza problemelor apărure la un server, potrivit informațiilor transmise News.ro de către un oficial al CNADNR. Șoferii surprinși că nu și-au plătit rovinieta sau taxa de pod în timpul nefuncționării sistemului nu vor fi amendați, a dat asigurări oficialul companiei de drumuri.
Ulterior, sâmbătă, în jurul orei 19.00, CNADNR a anunțat că a găsit o soluție temporară la această problemă, iar șoferii au primit recomandarea de a-și cumpăra rovinieta până în jurul orei 24.00.
Într-un alt comunicat, emis anterior, oficialii CNADNR susțineau că "traficul se desfășoară în condiții normale la Fetești și Cernavodă, fără a fi înregistrați timpi semnificativi de așteptare". Podul de la Fetești este aglomerat în această perioadă din cauza numărului mare de șoferi care aleg să meargă spre litoral pentru Paște.