Daimler și Renault - Nissan - Mitsubishi vor să dezvolte împreună baterii și mașini autonome

Daimler și Renault - Nissan - Mitsubishi vor să dezvolte împreună baterii și mașini autonome
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 4 oct 2018

Carlos Ghosn și Dieter Zetsche, cei care conduc Alianța Renault - Nissan - Mitsubishi, respectiv, Daimler, au organizat o conferință de presă comună, la Paris, pentru a-și prezenta planurile.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Renault - Nissan - Mitsubishi, alianța din care face parte și Dacia, își continuă proiectele comune cu Daimler, cel mai mare constructor de mașini premium din lume. Printre efectele acestei cooperări se numără, de exemplu, proaspătul motor 1.3TCe, pe care Dacia Duster îl primește din această toamnă și care face din SUV-ul românesc cea mai puternică Dacia din istorie. Dar cele două organizații au planuri mult mai mari: se pregătesc să dezvolte împreună baterii și tehnologie pentru mașinile autonome.

„Industria în plină transformare în zona de conectivitate, mașini autonome și servicii conectate, sunt o mulțime de zone de cooperare pentru entitățile noastre”, a spus Carlos Ghosn.

Dacia se prăbușește în Germania, efect secundar la introducerea WLTP. Mai multe mărci au fost afectate serios, piața a scăzut cu 30% CITEȘTE ȘI Dacia se prăbușește în Germania, efect secundar la introducerea WLTP. Mai multe mărci au fost afectate serios, piața a scăzut cu 30%

„Ar putea fi un avantaj pentru companii să urmeze diferite direcții în cercetarea bateriilor și să pună laolaltă descoperile, atât timp cât industria caută o chimie mai bună a bateriilor pentru mașinile noastre electrice”, a spus și Dieter Zetsche.

Cei doi au fost de acord că cererea pentru mașini electrice crește, iar unul dintre factorii care susțin dezvoltarea de astfel de vehicule este prețul tot mai crescut al petrolului.

viewscnt
Afla mai multe despre
daimler
renault
nissan
mitsubishi
paris