Ford intenționează să lanseze peste 30 de noi modele în China, în următorii trei ani, iar peste o treime din ele vor fi vehicule electrice, pentru a contracara declinul vânzărilor pe cea mai mare piață auto din lume, transmite Reuters.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Șeful operațiunilor Ford din China, Anning Chen, a afirmat că producătorul auto vrea să-și îmbunătățească relațiile cu partenerii din societățile mixte din China, să angajeze și să promoveze mai mulți chinezi și persoane din întreaga lume cu expertiză chineză, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Vânzările Dacia din Marea Britanie au crescut cu peste 85% în martieDeși în trecut operațiunile Ford din China erau extrem de profitabile, în prezent vânzările sunt în scădere, iar compania americană raportează pierderi în statul asiatic.
China este a doua mare piață pe plan global pentru Ford. Vânzările au scăzut cu 37% anul trecut, după un declin de 6% în 2017.