MINI România a reușit o vânzare record a unei flote de 135 de mașini, în valoare de aproximativ 3 milioane de euro

MINI România a reușit o vânzare record a unei flote de 135 de mașini, în valoare de aproximativ 3 milioane de euro
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 19 dec 2017

BMW România anunță o vânzare record de mașini MINI, pentru compania British American Tobacco, cele 135 de vehicule urmând să devină flota oficială pentru promovarea unui nou produs al companiei de tutun.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Dealerul mărcii MINI Automobile Bavaria a realizat vânzarea anului, prin livrarea către British American Tobacco a nu mai puțin 135 de automobile, echivalentul unui volum pe care în mod normal marca britanică îl vinde într-un an pe piața din România. Prețul de catalog al celor 135 de mașini se ridică la aproximativ 3 milioane de euro, flota cumpărată fiind compusă din 120 exemplare MINI Copper Hatch, cu 5 uși, al cărui preț este de aproximativ 20.000 de euro, plus 15 MINI Countryman, cu un preț de bază de aproximativ 26.000 de euro. Mașinile n-au fost livrate toate odată, ci pe parcursul a două săptămâni, în noiembrie și decembrie.

Cu pierderi de 5 ori peste țintă, Tarom declanșează vânzarea celor două aeronave A310 din flotă, cumpărate în 1992 de Guvernul Petre Roman CITEȘTE ȘI Cu pierderi de 5 ori peste țintă, Tarom declanșează vânzarea celor două aeronave A310 din flotă, cumpărate în 1992 de Guvernul Petre Roman

“Faptul că modelele MINI vor fi folosite ca un instrument promoțional, arată atractivitatea mărcii noastre. Factorul „cool” al modelor MINI este neegalat în segment. Și este completat de o ofertă de servicii foarte puternică care include soluții de finanțare și service avantajoase”, a declarat Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

Noile modele vor fi folosite de echipa BAT din întreaga țară, pentru a promova un nou produs lansat de această companie.

viewscnt
Afla mai multe despre
mini
british american tobacco
flota
cooper