Trenurile românești de pasageri au o viteză medie de 45 km/h, dar în centrul de testări de la Făurei, unde s-au efectuat lucrări de reparații, o locomotivă a atins 210 km/h, spun cei de la CFR SA.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Trenurile au mai atins de câteva ori în trecut viteze de peste 200 km/h la Făurei, dar și pe linia București - Ploiești, însă doar trenuri de test.
CITEȘTE ȘI Skoda renunță definitiv la Fabia CombiCentrul de Testări Feroviare Făurei a fost construit în 1978 și este singurul centru din România pentru încercări dinamice ale vehiculelor feroviare cu viteza maximă de 200 km/h, scrie Hotnews.ro.