Renault a numit un nou director de marketing global, care va deveni și senior-vicepreședinte. Xavier Martinet îl înlocuiește pe Francois Renard, care părăsește compania, deși ocupa acest post de numai 8 luni.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Renault Group va avea un nou director global de marketing, Xavier Martinet, care va fi și membru al Consiliului de Administrație și senior-vicepreședinte al companiei. Martinet vine de la Renault Italia, unde a fost director. Postul a fost ocupat până acum de Francois Renard, care fusese numit director global de marketing în noiembrie 2018, iar de la 1 aprilie fusese numit vicepreședinte și membru în Consiliul de Administrație Renault Group. Plecarea sa nu a fost motivată, însă ar putea fi legată de demiterea lui Thierry Bollore, fostul CEO al companiei.
CITEȘTE ȘI BMW și Great Wall vor construi o uzină în China destinată mărcii MINIXavier Martinet îi va fi subordonat lui Olivier Murguet, vicepreședinte executiv, adjunct al CEO-ului în acest moment, pe perioada interimatului. Contractul său este unul intepestiv și începe de pe 2 decembrie.
Xavier Martinet
Xavier Martinet are 44 de ani și lucrează în cadrul Renault din 1997. A intrat în divizia de vânzări și marketing de Renault, pe regiunea Europa, în 2002, și a ajuns în 2008 asistent al vicepreședintelui executiv pentru vânzări și marketing. În 2010 s-a transferat în America de Nord, ca Senior Brand Marketing Manager, la Nissan, apoi a revenit la Renault, ca director al Renault Portugalia. Din 2018 este director al Renault Italia.