Renault a anunțat schimbarea directorului de marketing pentru mărcile Renault și Dacia, la București, Daniel Filip înlocuindu-l pe Ionuț Ghoerghe. Acesta din urmă va deveni director comercial în cadrul Direcției de Strategie de Marketing și Vânzări a Groupe Renault de la Paris.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Daniel Filip, noul director de marketing Renault și Dacia din România, lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, a ocupat diferite poziții, de la șef de produs până la manager al rețelei comerciale Dacia din România și al Direcției Client.
„O parte însemnată a parcursului meu profesional de până acum s-a derulat în domeniul marketingului. Îmi doresc ca în noua mea responsabilitate să contribui la consolidarea traiectoriei de succes a mărcilor Dacia și Renault pe piața din România”, a declarat Daniel Filip.
Daniel Filip, 39 de ani, a absolvit cursurile Universității de Nord din Baia Mare. A îndeplinit, pe rând, funcțiile de specialist în vânzări, manager de zonă, și brand manager Dacia. În 2014 a fost numit Manager vânzări Rețea Dacia, iar la începutul anului 2017 a preluat conducerea Direcției Client din cadrul Renault Commercial Roumanie.
Ionuț Gheorghe, 41 de ani, a fost brand manager Nissan, responsabil de marketing pentru segmentul crossover al mărcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa și Orientul Mijlociu, iar de la 1 aprilie 2014 a devenit director de marketing Dacia și Renault în România.