Renault România anunță un nou director de marketing pentru Dacia și Renault. Fostul director a fost promovat în cadrul Renault, la Paris, director comercial Dacia

Renault România anunță un nou director de marketing pentru Dacia și Renault. Fostul director a fost promovat în cadrul Renault, la Paris, director comercial Dacia
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 27 apr 2018

Renault a anunțat schimbarea directorului de marketing pentru mărcile Renault și Dacia, la București, Daniel Filip înlocuindu-l pe Ionuț Ghoerghe. Acesta din urmă va deveni director comercial în cadrul Direcției de Strategie de Marketing și Vânzări a Groupe Renault de la Paris.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Daniel Filip, noul director de marketing Renault și Dacia din România, lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, a ocupat diferite poziții, de la șef de produs până la manager al rețelei comerciale Dacia din România și al Direcției Client.

„O parte însemnată a parcursului meu profesional de până acum s-a derulat în domeniul marketingului. Îmi doresc ca în noua mea responsabilitate să contribui la consolidarea traiectoriei de succes a mărcilor Dacia și Renault pe piața din România”, a declarat Daniel Filip.

EXCLUSIV Top 30 autoturisme: Schimbări pe piața din România, unele modele pierd clienți, niciun autovehicul premium nu mai prinde clasamentul. Care sunt cele mai înmatriculate mașini după dispariția taxei auto CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Top 30 autoturisme: Schimbări pe piața din România, unele modele pierd clienți, niciun autovehicul premium nu mai prinde clasamentul. Care sunt cele mai înmatriculate mașini după dispariția taxei auto

Daniel Filip, 39 de ani, a absolvit cursurile Universității de Nord din Baia Mare. A îndeplinit, pe rând, funcțiile de specialist în vânzări, manager de zonă, și brand manager Dacia. În 2014 a fost numit Manager vânzări Rețea Dacia, iar la începutul anului 2017 a preluat conducerea Direcției Client din cadrul Renault Commercial Roumanie.

Ionuț Gheorghe, 41 de ani, a fost brand manager Nissan, responsabil de marketing pentru segmentul crossover al mărcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa și Orientul Mijlociu, iar de la 1 aprilie 2014 a devenit director de marketing Dacia și Renault în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
renault romania
director marketing dacia