Rolls-Royce vrea să atragă noi categorii de clienți cu coupe-ul Dawn

Rolls-Royce vrea să atragă noi categorii de clienți cu coupe-ul Dawn
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 sep 2015

Constructorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce Motors a lansat marți un nou model de coupe, în ideea de a crește apetitul pentru automobilele sale în rândul femeilor și tinerilor pe fondul scăderii vânzărilor în China, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

La fel ca și alți constructori auto, Rolls-Royce (divizie a grupului german BMW) a fost afectat de încetinirea celei mai mari piețe auto din lume, care a făcut ca volumul de vânzări globale al constructorului auto să scadă cu 10% în primele șapte luni ale acestui an. Un membru din boardul Rolls-Royce estima în luna iunie că vânzările de pe piața din China ar putea scădea cu 15% în acest an, spre deosebire de cifra record de 4.063 de unități vândută anul trecut.

Rolls-Royce încearcă de mai mulți ani să își extindă clientela dincolo de bărbații în vârstă, care în mod tradițional cumpără mașinile de peste 300.000 de dolari pentru a fi conduse de șoferii personali. În prezent, 70% din cumpărătorii de automobile Rolls-Royce sunt bărbați.

Directorul de design de la Rolls-Royce, Giles Taylor, a apreciat că noul coupe Dawn va permite mărcii auto cu o vechime de 110 de ani să atragă noi clienți care au o abordare mai modernă cu privire la deținerea unui automobil. 'Cred că senzualitatea mașinii va atrage, probabil, mai multe femei decât modelul Wraith', a declarat Giles Taylor.

De asemenea, Rolls-Royce a pus capăt marți tradiției prin lansarea coupe-ului Dawn printr-un eveniment organizat online, în loc de un cadru formal la Salonul auto de la Frankfurt, unde noul model va fi prezentat săptămâna viitoare.

Rolls-Royce, companie cumpărată de BMW în 1998, a anunțat că a primit deja mai multe sute de comenzi pentru noul model dar nu a oferit detalii cu privire la prețul de vânzare. Firma speră însă că noul model îi va permite să pună capăt unei tendințe de scădere a popularității actualelor modele.

Mărcile de lux au avut de suferit în ultimele luni din cauza încetinirii economiei chineze, a doua mare economie a lumii, care a suferit de pe urma unei prăbușiri a pieței bursiere, o devalorizare a monedei naționale și a campaniei guvernamentale de limitare a consumului de produse de lux. 

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
rolls-royce
dawn
bmw