Katrin Adt se alătură astăzi Grupului Renault, preluând funcția de CEO al mărcii Dacia, în locul lui Denis Le Vot, care părăsește compania.
Anterior vicepreședinte la Mercedes, Katrin Adt va fi, de asemenea, membră a echipei de conducere a Grupului.

Ca parte a noii structuri organizaționale, ea raportează Directorului de Dezvoltare al Grupului Renault, Fabrice Cambolive.
Plecarea lui Le Vot a fost prezentată anterior de Profit.ro, ca efect după plecarea fostului CEO.
Katrin Adt are aproape 26 de ani de experiență în industria auto, lucrând pentru Daimler, respectiv Mercedes-Benz.
A deținut diverse funcții de conducere: CEO al Mercedes-Benz în Luxemburg, vicepreședinte Dezvoltare Resurse Umane la Daimler, CEO al mărcii Smart și apoi CEO al Mercedes-Benz Own Retail Europe.

Mai recent, a condus Auditul Corporativ la Mercedes-Benz.
Cu o carieră axată în principal pe vânzări și comerț cu amănuntul, Katrin a condus mai multe transformări fundamentale, inclusiv tranziția Smart către o marcă 100% electrică.
Presa franceză susține că Le Vot, creditat cu mare parte din succesul din ultimii ani ai brandului românesc de automobile, este nemulțumit de faptul că nu a fost desemnat că înlocuitor al lui Luca de Meo la conducerea grupului Renault.

Dacia urmează să prezinte în această toamnă noul său plan de modele pentru anii urmatori, după cum a anunțat compania anterior.
Denis le Vot s-a aflat pe lista scurtă de candidați la funcția de CEO al Renault Group, vehiculată de mai multe publicații franceze, la începutul lunii august, dar conducerea companiei a preferat să-l desemneze pe Francois Provost în poziția de director general.

Le Vot conduce Dacia din 2021, fiind primul CEO al noii unități de business care cuprindea la acel moment mărcile Dacia și Lada. După retragerea Renault din Rusia și abandonarea mărcii rusești, Dacia a rămas singură în linia de business dedicată mașinilor accesibile bazate pe platforma CMF-B.
Sub conducerea lui Denis le Vot, Dacia a recuperat aproape toată scăderea suferită în anii pandemiei și în timpul crizei de semiconductori, a lansat cu succes noul Duster, noul Spring - prima mașină electrică a mărcii, a lansat crossoverul Jogger și, ca o încununare a strategiei echipei Meo - Le Vot, a lansat SUV-ul compact Bigster, care a ajuns în doar cateva luni de la lansare unul dintre cele mai vândute modele din clasa sa, în Europa.

Aceeași echipă a demarat dezvoltarea altor două modele compacte, bazate pe versiunea alungită a platformei CMF-B, care vor fi lansate anul viitor. Tot în stadiul de proiecte în curs de dezvoltare mai sunt noul Spring, programat pentru 2026, și noua generație Sandero, prima cu propulsie complet electrică.