Vânzările Ford în China au urcat cu 18% în primele două luni din acest an

Vânzările Ford în China au urcat cu 18% în primele două luni din acest an
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 mar 2016

 Vânzările Ford în China, cea mai mare piață auto din lume, au crescut cu 18% în perioada ianuarie - februarie 2016, la 194.182 de vehicule, a anunțat, luni, compania americană, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

În schimb, livrările din februarie au scăzut cu 9%, la 63.350 unități.

Cel mai bine vândut model a fost Ford Escort, cu 13.173 vehicule livrate în februarie, în creștere cu 15% față de perioada similară din 2015.

În China, Ford produce vehicule împreună cu Chongqing Changan Automobile Co Ltd și Jiangling Motors Corp Ltd.

Vânzările Ford în China au urcat cu 3% anul trecut, la nivelul record de 1,115 milioane de vehicule, producătorul auto american depășindu-și obiectivul de a livra până la sfârșitul anului un milion de unități.

Până acum, Ford are 10 fabrici în China, de când a intrat pe această piață, în 1995, peste 20.000 de angajați și a lansat 15 modele destinate pieței auto chineze.

Recent, Ford Motor a anunțat că va investi în China 11,4 miliarde de yuani (1,8 miliarde de dolari) în următorii cinci ani, sperând că noua generație de mașini smart va sprijini vânzările companiei pe cea mai mare piață auto din lume. Echipa Ford din China vrea să extindă conectivitatea telefoanelor mobile inteligente, conducerea autonomă și alte dispozitive la mașinile produse în China. Datorită acestor investiții, următoarea generație a vehiculelor Ford va fi proiectată exclusiv pentru a îndeplini nevoile clienților de pe această piață, a afirmat directorul general al Ford, Mark Fields.

Renault-Nissan anunță plecarea șefului Avtovaz, Bo Inge Andersson CITEȘTE ȘI Renault-Nissan anunță plecarea șefului Avtovaz, Bo Inge Andersson

În ultimii cinci ani, Ford și-a dublat cota de piață în China, până la 5%, conform datelor autorităților de la Beijing.

Pe piața din China, Ford se află pe locul cinci în topul principalilor producători auto străini după vânzări, în urma Volkswagen, General Motors, Nissan Motor și Hyundai. Obiectivul Ford este de a ajunge pe locul trei în topul principalilor producători auto străini din China până în 2020 și de a-și majora vânzările pe plan global cu 52%, de la 6,2 milioane, în 2013, la 9,4 milioane de vehicule pe an, până în 2020.

Ford, al doilea mare producător auto din SUA, este prezent și pe piața din România. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ford
china