Diviodent: Una dintre cele mai mari provocări a fost demontarea miturilor și prejudecăților

Diviodent: Una dintre cele mai mari provocări a fost demontarea miturilor și prejudecăților

Diana Baltac și Mihaela Radu

Profit.ro
Profit.ro
scris 22 feb 2024

Diviodent, furnizor de soluții profesionale pentru cabinete stomatologice și îngrijire dentară din România, activ pe piața din România din 2004, a încheiat anul 2023 cu vânzări de 2.4  milioane euro, în creștere cu 20% față de anul precedent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

„Încheiem 2023 cu creșterea preconizată la începutul anului trecut. Dacă în 2023, veneam după o creștere de 40% și depășirea unui prag important de 2 milioane euro, anul acesta ne-am axat pe diversificarea gamei de produse”, precizează Mihaela Radu, co-fondator Diviodent.

Diviodent mizează în 2024 pe interesul în creștere pentru produsele cu adevărat prietenoase cu mediul și pentru soluțiile de albire dentară.

„Una dintre cele mai mari provocări ca furnizor de soluții de albire dentară a fost tocmai demontarea miturilor și prejudecăților din jurul acestui subiect și educarea publicului că albirea profesională, realizată acasă sau în cabinet cu cele mai bune și sigure produse este o procedură non-invazivă, cu rezultate uimitoare. Ne concentrăm în continuare, prin toate acțiunile, evenimentele pe care le organizăm pe creșterea gradului de conștientizare a importanței igienei orale și a beneficiilor unui periaj regulat, corect”, completează Diana Baltac, cofondator Diviodent.

„Consumul de pastă de dinți în România este redus în comparație cu țările europene, dar crește de la un an la altul conform statisticilor. Preconizăm și noi o creștere a vânzărilor pe termen mediu. Credem că produsele pentru igiena orală bio, sustenabile și naturale își vor găsi locul pe piața din România și vor avea un public numeros și stabil”, declară Mihaela Radu.

viewscnt
Afla mai multe despre
diviodent
cabinete stomatologice