ANPC declanșează controale la furnizorii de energie electrică, după ce a crescut numărul de reclamații de la consumatori

ANPC declanșează controale la furnizorii de energie electrică, după ce a crescut numărul de reclamații de la consumatori
Profit.ro
Profit.ro
scris 20 sep 2022

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a demarat o serie de acțiuni de control, la nivelul întregii țări, la furnizorii de energie electrică, în contextul creșterii numărului de reclamații înregistrate de la consumatori în ceea ce privește modul de calculare a facturilor la energie electrică, din ultima perioadă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Controalele comisarilor ANPC se derulează la furnizorii de energie electrică și verifică modul în care sunt respectate prevederile legale în vigoare, în ceea ce privește calcularea facturilor emise de aceștia către consumatorul-persoană fizică, în ultima perioadă, potrivit ANPC.

FOTO De la Buckingham până în Transilvania, noile și vechile reședințe ale lui Charles al III-lea CITEȘTE ȘI FOTO De la Buckingham până în Transilvania, noile și vechile reședințe ale lui Charles al III-lea

Protecția Consumatorilor menționează că, pentru a putea stabili dacă reclamațiile sunt fondate sau nu, comisarii ANPC analizează cu mare atenție toate documentele necesare, în fiecare caz în parte.

De aceea, ANPC reamintește consumatorilor că procedura pe care îi roagă să o urmeze, atunci când au o nemulțumire legată de modul în care a fost realizată factura de consum, presupune să ia, mai întâi, legătura cu operatorul economic care furnizează acest serviciu, iar dacă acest dialog sau informațiile primite nu sunt satisfăcătoare, pentru consumator, acesta să completeze formularul de sesizare de pe site-ul instituției.

ULTIMA ORĂ VIDEO & FOTO Dacia surprinde pe toată lumea. “Mai sunt 2 zile!” CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ VIDEO & FOTO Dacia surprinde pe toată lumea. “Mai sunt 2 zile!”

În cazul în care consumatorii au aviz de deconectare și se consideră nedreptățiți, ei trebuie să completeze formularul de sesizare de pe site-ul www.anpc.ro, cu caracter urgent.

viewscnt
Afla mai multe despre
anpc
controale
energie