Acțiunile Snap au crescut cu 44% în prima zi de tranzacționare la bursa din New York

Acțiunile Snap au crescut cu 44% în prima zi de tranzacționare la bursa din New York
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 mar 2017

Acțiunile Snap au crescut joi cu 44%, în prima zi de tranzacționare la bursa din New York, investitorii grăbindu-se să cumpere cele mai atractive titluri ale unei companii din sectorul tehnologiei din ultimii trei ani, în pofida incertitudinilor legate de încetinirea creșterii numărului de utilizatori ai aplicației de mesagerie, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Titlurile Snap au închis la 24,48 dolari pe unitate, cu mult peste prețul din oferta publică inițială de 17 dolari pe unitate, conferind companiei o capitalizare de 28,3 miliarde de dolari, egală cu cea a companiilor  CBS și Target, scrie News.ro.

În timpul tranzacțiilor, acțiunile Snap au urcat până la 26,05 dolari pe unitate și o capitalizare de 29,1 miliarde de dolari.

Proprietara aplicației Snapchat a atras miercuri 3,4 miliarde de dolari prin oferta publică, peste suma de 3 miliarde de dolari oferită de Facebook în 2013 pentru cumpărarea companiei.

În condițiile în care o opțiune de achiziție suplimentară de acțiuni va fi probabil exercitată, suma atrasă ar putea urca la 3,9 miliarde de dolari.

RAPORT Numărul milionarilor în dolari din România a crescut cu 3,7% anul trecut, la 11.200 CITEȘTE ȘI RAPORT Numărul milionarilor în dolari din România a crescut cu 3,7% anul trecut, la 11.200

În acest fel, oferta publică inițială a Snap va deveni cea mai mare efectuată în SUA de o companie de tehnologie după cea a Alibaba Group în 2014, chiar dacă Snap nu a obținut niciodată profit.

Chiar dacă veniturile Snap au urcat de aproape șapte ori, pierderea netă a crescut cu 38% în 2016, la 514,6 milioane de dolari.

Snap este concurată intens de operatori mai mari, cum este Instagram, deținută de Facebook.

viewscnt
Afla mai multe despre
snap
tranzactie