Compania elvețiană de asigurări Zurich Insurance a eliminat sigla Z de pe rețelele de socializare, după ce această literă a devenit un simbol al sprijinului din Rusia pentru invadarea Ucrainei de către Moscova, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Compania a spus că îndepărtează sigla - un Z alb pe fond albastru - pentru că nu vrea ca aceasta să fie interpretată greșit ca sprijinind Rusia în conflict, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI VIDEO Will Smith l-a pălmuit pe Chris Rock în timpul galei Oscar din cauza unei glume făcute despre soția sa”Înlăturăm temporar utilizarea literei ”Z” de pe canalele de socializare unde apare izolat și ar putea fi interpretată greșit”, a declarat compania pentru Reuters într-un comunicat.
”Monitorizăm îndeaproape situația și vom lua măsuri suplimentare dacă și atunci când este necesar”, a spus compania, în urma unui articol publicat de ziarul The Telegraph din Anglia.
Litera Z a fost folosită ca marcaj pe vehiculele militare ruse care au luat parte la conflict și a fost adoptată de rușii care susțin războiul, fiind proeminentă pe steaguri și la mitingurile pro-Kremlin.