În scurt timp, gigantul american va începe să vândă televizoare sub brand propriu, prin care va încerca să crească numărul de utilizatori ai serviciilor sale de streaming.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Începând cu luna octombrie, Amazon va începe să comercializeze televizoare sub propriul brand, susține Business Insider. Acestea vor fi vândute, la început, doar în Statele Unite.
CITEȘTE ȘI Whatsapp, amendă-record de 225 de milioane de euroViitoarele televizoare Amazon, cu rezoluții ce vor fi cuprinse între 55 și 75 de inch, vor fi dezvoltate de mai mulți producători terți, printre care TCL.
În mod firesc, aceste televizoare vor fi dotate cu instrumentele și serviciile Amazon. Alături de Alexa, pentru comenzi vocale, vor fi, cu siguranță, preinstalate aplicațiile unor servicii Amazon precum Prime Video și Prime Music.
Amazon va intra, astfel, în concurență directă cu producătorii de televizoare, precum Samsung și LG, ale căror produse le și vinde în cadrul propriilor magazine.
Se pare că gigantul american lucrează și la un televizor pe care-l dezvoltă în întregime intern, fără ajutorul altor producători, însă, nu se știe când va fi gata de lansare pe piață acesta.