Amazon anunță transformarea într-un chatbot a asistentului personal Alexa, disponibil pe milioane de dispozitive, care se va baza, în viitor, pe un model lingvistic.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Alexa, asistentul digital dezvoltat de Amazon, va fi îmbunătățit de gigantul american, care-i va conferi abilități de AI prin intermediul unui model lingvistic care-i va îmbunătăți funcționalitatea.
Optimizat în continuare pentru comenzi vocale, Alexa va avea acces la informații în timp real, va facilita controlul dispozitivelor de smart home și va fi capabil de conversații mai naturale.
Asistentul celor de la Amazon va înțelege când un șir de comenzi fac parte din același ciclu, se va adapta în timp la particularitățile fiecărui utilizator, va fi rapid și de încredere, promite compania americană.
Dave Limp, șeful Amazon pentru dispozitive și servicii, a încercat să exemplifice noile capacități pe care Alexa la va oferi în viitor, însă, asistentul a ignorat mai multe comenzi ale acestuia în cadrul prezentării oficiale, iar Limp a fost nevoit să repede mai multe întrebări.
Trecerea Alexa la un model lingvistic pare un pas natural pentru un asistent digital, în contextul în care chatboții sunt la mare căutare de când OpenAI a lansat ChatGPT. Este de așteptat ca Google Assistant și Siri să facă același pas, la un moment dat.