Creatorii de conținut pot câștiga până la 50.000 de dolari dacă doresc să contribuie la popularizarea conținutului audio live pe Facebook.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
La 5 luni de când a lansat funcția Live Audio Rooms, Meta consideră că este timpul să treacă la motivarea financiară a creatorilor, pentru a forța creșterea în popularitate a zonei de conținut audio a rețelei sociale, mai exact, a celei de live audio.
Astfel, cei care folosesc această facilitate pot fi recompensați cu între 10.000 și 50.000 de dolari. Pe ce criterii se face selecția și exact cum sunt stabilite sumele plătite, rămân mistere, deocamdată.
Cert este că, pentru a spera măcar să primească vreun dolar, creatorii trebuie să aibă un total de cel puțin 6 ore de conținut audio, în sesiuni mai lungi de 30 de minute.
Facebook va viza în special muzicieni și creatori de conținut suficient de cunoscuți pentru a influența și convinge cât mai mulți utilizatori să folosească funcțiile audio ale rețelei.
Banii vin din fondul de 1 miliard de dolari pe care Meta, când încă se numea Facebook, a anunțat că-l va pune la bătaie pentru recompensarea creatorilor de conținut. Pe baza aceluiași fond este derulat un program similar și pe Instagram, pentru popularizarea formatului Reels.
Plata directă a creatorilor de conținut nu este o tactică folosită doar de Facebook. YouTube, TikTok, Snapchat și Twitter derulează sau au derulat programe similare.