Google a cumpărat startup-ul israelian Siemplify

Google a cumpărat startup-ul israelian Siemplify
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 ian 2022

Google a cumpărat startup-ul israelian Siemplify, pentru o sumă estimată în jurul a 500 de milioane de dolari.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Cu aproximativ 200 de angajați în Israel, SUA și UK, Siemplify dezvoltă un sistem de operare pentru operațiunile de securitate cloud, care gestionează funcțiile end to end, conform CTech.

Grupul Alphabet, care deține Google, a înregistrat trimestrul trecut o cifră de afaceri în creștere cu 41% și profit net mai mare cu 68% față de perioada similară din 2020, depășind estimările analiștilor financiari. Grupul a avut o cifră de afaceri de 65 miliarde dolari și profit net de 18,9 miliarde dolari, iar publicitatea online a mers excelent.

Analiștii estimau profit de 16,2 miliarde dolari și cifră de afaceri de 63,5 miliarde dolari, iar cifrele foarte bune au venit datorită performanțelor motorului de căutare Google și ale aplicației YouTube. Compania a anunțat că YouTube a depășit pragul de 50 de milioane de useri care plătesc abonament lunar pentru a folosi versiunea Premium.

Automatica SA: pionierul automatizărilor din România în era Industriei 4.0 CITEȘTE ȘI Automatica SA: pionierul automatizărilor din România în era Industriei 4.0

Veniturile din publicitate au crescut cu 43%, până la 53,1 miliarde dolari, iar oficialii Google spun că schimbările făcute de Apple la partea de confidențialitate în iOS au avut impact modest asupra veniturilor din publicitate ale Google și YouTube.

Grupul Alphabet deține 28,6% din piața mondială a publicității, arată datele eMarketer, în timp ce Facebook are 23,7%.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
profit