Google anunță că va aduce inteligența artificială în Google Maps pentru ca utilizatorii să poată apela la aceasta pentru a descoperi locații noi.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
AI-ul generativ va permite utilizatorilor să realizeze căutări mai amănunțite în cadrul serviciului, decât este posibil cu tradiționala funcție de căutare.
De exemplu, utilizatorii pot cere AI-ului, în scris sau prin comenzi vocale, să le arate „restaurante din orașul X cu o atmosferă relaxantă”.
Google spune că răspunsurile AI-ului au la baza informații despre mai bine de 250 de milioane de localuri, iar aceste informații includ recenziile lăsate de cei peste 300 de milioane de utilizatori.
În teorie, funcționalitatea sună foarte bine. În realitate, însă, inteligență artificială generativă suferă în continuare de „halucinații” și nu este exclus ca AI-ul din Google Maps să pună utilizatorii pe drumuri greșite.
Pentru început, funcționalitatea va putea fi folosită doar în Statele Unite, fără să existe o estimare pentru extinderea disponibilității acesteia.