Google va bloca publicitatea electorală pe platforma sa după alegerile prezidențiale americane din 3 noiembrie

Google va bloca publicitatea electorală pe platforma sa după alegerile prezidențiale americane din 3 noiembrie
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 sep 2020

Google, divizie a grupului Alphabet, va bloca publicitatea electorală de pe platforma sa după alegerile prezidențiale americane din 3 noiembrie, a declarat vineri un purtător de cuvânt al companiei, transmite Reuters.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit site-ului Axios, care a relatat prima oară despre acest lucru, Google a informat pe email advertiserii că nu vor mai putea să promoveze reclame ”referitoare la candidați, alegeri, sau rezultatul acestora, având în vedere numărul fără precedent al voturilor care vor fi numărate în acest an după ziua alegerilor”, scrie News.ro.

Vodafone România a depus singura ofertă pentru furnizarea a 108.500 de tablete pentru elevi CITEȘTE ȘI Vodafone România a depus singura ofertă pentru furnizarea a 108.500 de tablete pentru elevi

Companiile de media socială au fost supuse unor presiuni tot mai mari să oprească reclamele care răspândesc informații false, care ar putea influența rezultatul alegerilor.

Facebook a anunțat la rândul său că nu va mai accepta reclame politice noi în săptămâna premergătoare alegerilor și că va respinge reclamele care au rolul să revendice victoria înaintea declarării rezultatelor alegerilor.

Twitter a interzis anul trecut publicitatea politică, în timp ce Google a limitat anterior modalitățile prin care advertiserii pot să țintească alegătorii la nivel micro.

Noua politică are ca obiect reclamele care sunt legate în mod explicit de alegeri, precum și  orice tip de reclame care se referă la alegeri la nivel federal și de state.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
publicitate electorala