Instagram lansează două noi feed-uri de conținut, ca alternative la cel bazat pe algoritm

Instagram lansează două noi feed-uri de conținut, ca alternative la cel bazat pe algoritm
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 24 mar 2022

Platforma socială Instagram a lansat nouă noi feed-uri pe care utilizatorii le pot folosi alături de cel al cărui conținut este ales de algoritm - un feed ordonat cronologic și unul care afișează postările creatorilor favoriți.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Așa cum anunța încă de anul trecut, Instagram a început implementarea feed-urilor în care postările sunt fie ordonate invers cronologic, fie sunt afișate doar pentru favoriți.

Studiu EY România: 78% dintre Directorii Financiari din România consideră că se vor implica mai mult în dezvoltarea și executarea strategiilor de business în următorii trei ani CITEȘTE ȘI Studiu EY România: 78% dintre Directorii Financiari din România consideră că se vor implica mai mult în dezvoltarea și executarea strategiilor de business în următorii trei ani

Lista favoriților poate conține până la 50 de persoane. Adăugarea unui favorit va fi o operațiune privată - favoriții unui utilizator nu vor fi notificați și nu vor ști că au fost adăugați pe listă.

Cele două noi feed-uri de conținut vor putea fi accesate apăsând logo-ul Instagram, din partea stânga sus a ecranului, de unde vor putea acum să selecteze unul dintre cele trei feed-uri disponibile.

În momentul în care noua facilitate va fi disponibilă, aplicația va afișa o notificare ce va ghida utilizatorul și îi va arăta cum funcționează schimbarea feed-urilor.

Compania spune că realizează o implementare rapidă și că disponibilitatea noilor feed-uri pentru toți utilizatorii platformei este doar o chestiune de ore.

Motivația Instagram pentru adăugarea celor două noi liste este simplă. Platforma deținută de Meta vrea să ofere alternative la feed-ul generat de algoritm, după ce a fost criticat în multe rânduri pentru conținut afișat, în special celor mici.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
conținut
algoritm