În prima jumătate a anului, conform unei cercetări publicate de Counterpoint Research, piața ochelarilor inteligenți și-a dublat volumul, cu Meta în rol de lider autoritar.
Pe valul cererii pentru ochelarii Ray-Ban Meta, dar și pentru noile produse lansate de Xiaomi și TCL-RayNeo, piața de ochelari smart a crescut în prima jumătate a anului cu 110% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Liderul autoritar al acești piețe este gigantul american Meta, a cărui cotă de piață a crescut la 73%, datorită succesului de care se bucură ochelarii dezvoltați împreună cu Ray-Ban.

Din livrările făcute în prima jumătate a anului, 78% au reprezentat-o ochelarii inteligenți bazați pe AI, nișă care a crescut de la 46% în urmă cu un an.
Această perioadă a văzut mai multe lansări de produse noi, de la producători precum Xiaomi, TCL-RayNeo, Kopin Solos și Thunderobot.
Cu toate astea, Meta și-a consolidat poziția pe piață, iar livrările ochelarilor Ray-Ban Meta au crescut cu mai bine de 200%.
Pentru a doua jumătate a anului, analiștii așteaptă să vadă impactul noilor ochelari dezvoltați de Meta împreună că Oakley, dar și cei pregătiți de Alibaba pentru piața chineză.