Cifrele pentru ultimul trimestru al anului trecut sunt încurajatoare pentru HMD, compania finlandeză care deține drepturile asupra brandului Nokia.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Conform analiștilor de la Counterpoint, HMD a vândut 4,4 milioane de smartphone-uri Nokia în Q4 2017. Cu o cotă de aproximativ 1% din piața smartphone-urilor, brandul Nokia ajunge pe locul 11 în acest clasament.
Deși nu pare mult la prima vedere, conform Counterpoint, Nokia a vândut în ultimul trimestru mai bine decât nume mari precum Lenovo, Sony HTC, Asus sau Google.
Nokia s-a bucurat de un succes poate de nesperat în Marea Britanie, acolo unde în Q4 2017 a fost numărul 3 în clasamentul producătorilor de smartphone-uri.
HMD vinde în continuare mai multe telefoane simple sub brandul Nokia decât smartphone-uri. Numărul acestora a fost de 20,7 milioane de unități în ultimul trimestru.
Într-o ierarhie în care smartphone-urile și telefoanele simple ar fi numărate împreună, HMD ar fi pe locul 6, cu o cotă de 5% din piață.