Aplicațiile Samsung, preinstalate pe smartphone-urile companiei, nu-și vor mai enerva utilizatorii cu reclame.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Așa cum a promis încă din luna august, Samsung a început să elimine reclamele din propriile telefoane, de care utilizatorii smartphone-urilor Galaxy s-au plâns atât de mult.
CITEȘTE ȘI Era predictibil falimentul City Insurance?Samsung decisese să vândă reclame într-un moment în care smartphone-urile companiei nu păreau să meargă foarte bine. În ultima vreme, însă, compania coreeană a reușit să stabilească mai multe surse noi de venituri, inclusiv prin noi înțelegeri cu giganții americani Google și Microsoft.
Drept urmare, Samsung a decis să le facă pe placă utilizatorilor care-i cumpără smartphone-urile inclusiv cu peste 1.000 de euro și a decis să renunțe la reclamele.
CITEȘTE ȘI UTILBEN, povestea unei afaceri de familie care a devenit o companie de succesAcestea dispar din majoritatea aplicațiilor preinstalate pe telefoanele companiei, precum Samsung Weather sau Samsung Health. Excepție va face doar Samsung Pay, care va avea în continuare o secțiune de oferte.
Dacă utilizatorii smartphone-urilor Samsung se pot considera norocoși, după ce au scăpat măcar de unele din reclamele care-i asaltează, nu același lucru se poate spune de posesorii televizoarelor smart ale companiei coreene, care se vor lupta în continuare cu reclamele din meniu și alte locuri ale interfeței grafice.