Spotify a cumpărat Podz, o platformă de podcast discovery, care folosește învățarea mecanică pentru promovarea conținutului.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Podz facilitează realizarea unor clipuri de un minut, care pot fi folosite pentru promovarea podcast-urilor – facilitate necesară mai ales în cazul conținutului disponibil doar pe baza unui abonament, arată TechCrunch.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!
Compania Spotify are avantajul de a fi deja identificată pe piață drept o platformă audio, prin intermediul muzicii și, mai recent, al podcast-urilor sale, fapt ce o recomandă drept o destinație firească pentru mulți internauți.